PROENZI CYKLOTOUR 4.etapa - bikepoint.sk

PROENZI CYKLOTOUR 4.etapa

vložené 02. 06. 2014 o 22:00

Po príjemnom relaxe na Bikefest-e v Kálnici (zúčastnení chlapci sa asi nevedeli poriadne bicyklovať, tak väčšinou lietali vzduchom :) ) sme sa v nedeľu ráno vydali z Nového Mesta nad Váhom na štvrtú – záverečnú etapu nášho PROENZI putovania z východu Slovenska na západ.

Čakalo nás záverečných 120 kilometrov prevažne dolu kopcom, so silným vetrom v chrbte, takže Piešťany, Trnavu a Senec sme prebehli v príjemnom oddychovom tempe a do Bratislavy sme dorazili chvíľku popoludní. Aj dnes nám samozrejme robili spoločnosť niekoľkí „externisti“, ktorí sa k nám pridali v Trnave, resp. v Senci.

Počasie bolo v porovnaní s predchádzajúcimi dňami už skutočne letné a niektorí členovia pelotónu sa pomaličky menili na červenokožcov. Dojazd podujatia bol naplánovaný na Železnej studničke, na ktorej sa konal Novomestský pedál a teda sme si mohli vychutnať 2 bajkerské podujatia behom 2 dní. Čo viac si môže biker želať? Po 600 kilometroch na bicykli, s druhou cigánskou pečienkou v paprči a vychladenou kofolou na stole predo mnou ma nič ďalšie nemohlo napadnúť. :)

Na záver už len krátke zhrnutie (bez čísiel a štatistík, tie na konci zaujímali málokoho): U mňa sa tento počin zaradil medzi top akcie spojené s cyklistikou, nakoľko som sa zase raz uistil, aká krásna a rozmanitá je naša krajina a aké nádherné je jej spoznávanie zo sedla bicykla. Strávil som 4 dni s ľudmi, ktorých mám rád a s ktorými si mám čo povedať. Keďže sme boli v pelotóne väčšinou MTB-čkari bez skúseností s jazdou vo väčšom balíku, užili sme si aj krušné chvíle a povrčali na seba, ale to k tomu patrí (kopu vecí sme sa vďaka tomu naučili). Večer pri pivku sme si vždy všetko vysvetlili a nepochybujem, že sa z nás stali ešte lepší priatelia a každý jeden z nás si túto jazdu kedykoľvek rád zopakuje. Lebo aj o tom je cyklistika.