Report: 12 hodinovka Podlesí Lávky - bikepoint.sk

Report: 12 hodinovka Podlesí Lávky

vložené 20. 04. 2014 o 15:11

Jarná 12 hodinovka "Podlesí Lavky" 2014

Ako každoročne 3mesiace nič, potom 3 akcie v 1 deň. Rozhodovanie bolo ťažké v Svätom Jure kopec známych bikerov 75km mtb celkom fajn kombinácia. Pálava zasa sklípky, dcérky, ale 50km a rovina. Rozbehnutý po 100ke na crose v daždi, po 300ke na ceste, či cca 5000km najazdených za 3mesiace. Idem do toho s tým, že cieľom tohto roka je pre mňa kvalita a nie kvantita akcií a najmä akcie kde sa dlho sedí na biku a je to nejaký extrém. Rozhodnutie bolo jasné, ideme na Moravu na 12hodinovku do Podlesí Lávky.

Na počudovanie som zlanáril kámošov do 2 áut. Samozrejme môj doprovod Miško Barták majiteľ MB sportu, ktorý má rád 12-ky a 24 hodinovky a je garanciou zábavy kam prídeme. Bol v aute aj s basou pív.

Piatok o 21:30 príchod, prezentácia, rozloženie bagáže na zemi, a super mejdlo ako 1 veľká rodina s ultrabikermi z Moravy a Česka. Málo kto riešil, že ráno o 5:00 sa bude asi ťažko vstávať keď ešte o 1hodine v noci flámujeme. Ale zase nevideli sme sa polroka, takže dôvod samozrejme je :) .

Ráno vstávam o 5:00, je mi ako po opici (neviem prečo) som rád, že sa dokážem obliecť a so zalepenými očami, sa postaviť o 6:00 na štart. Teplota blízko bodu mrazu je super liekom na opité hlavy, napriek všetkému sa ťahá skvele. Kopček za rybníkom z 212 do 415m, zvýšil tep, prehrial telo a prvé kolo za mnou. Ranná blesková hygiena, raňajky na občerstvovačke, za kýbel redbulu strihnutého slivovicou a šľapeme ďalej. Top elita ma obieha, ale s povzbudením. 3 kolá za mnou a ešte nie je ani 9:00 ... wau, mierne oteplenie trošku kríza ale idem stále ako píla, stojím len aby som sa vykŕmil a trochu napil. Pred obedom 8 kôl no chcel som 10, ale čo už. Taktika je jasná hore skoro hrana, dole nebrzdiť (60km/h-maxiimálka na mtb, aj keď asfaltovom potešila). Skáčem skaly až dostávam defekt. Ešte že tu mám Mišana, ktorému odovzdávam bajk na servis a idem kúpiť obom pivo. Pokiaľ načapujú už to je ok a môžem frčať ďalej, ako vždy. Pivo ma nabudilo, panák hruškovice po každom kole ani nehovorím, zapíjam redbulom s čajom a upadám do tranzu. Stále zrýchľujem a nevnímam už nič, hore kopcom čumím pol metra pred seba a v hlave mám nádherne vypnuté. Na vrchole kopca ma hecuje kamarát, ktorý robí svojej milej doprovod a ktorá mi nakoniec dáva 2 kolá. Ani neviem kedy. Do konca 2 hodiny, a ja zvažujem 2 kolá povinnosť 3 boli by fajn 4 asi nie. Mám 14 kôl na môj rekord idem do 15-tého a bez zastavenia. V cieli sa vykecávam už nejde o nič, ale 1 kolo určite ešte dám. Beriem foťák, fotím prírodu, kámošov a samozrejme sexybikerky. Posledný krát sa vytrápim hore na kopec, a spúšťam dole. V cieli absolútna eufória a obrovská energia, ktorá sršia zo všetkých. Ja som spokojný nadšený excitovaný, ukľudnený  . V kategórii TIR asi prvý, ale realita je taká, že už nemám 100kg takže už nie som medzi „riadnymi“ chlapmi. Moja vizitka z tejto akcie ja 16 kôl teda 145km a 3770m aj tak osobný rekord.

Vyhlásenie výsledkov bez prekvapenia Patrik Bartík, napriek tomu, že s nami flámoval dal vesmírnych 27kôl (243km, 6000m-MTB) super šatka od organizátorov a ešte nejaké to pivo, dve, tri.

Jááj a keďže sme jedna bláznivá ultrabikerská rodina, dostal som na úvod slovo, aby som všetkým 12hodinovárom oznámil že o 2 týždne treba prísť krúžiť k nám do Kálnice na DEMA 12 hodín MTB, pod taktovkou bikepoint.sk

Na záver hodnotenie akcie. Super nadšení organizátori, veľmi príjemná atmosféra a nádherné výhľady a to nie len na bikerky ale aj okolitú prírodu. Neskutočná pohostinnosť miestnych ľudí