Report 2: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY 2015 - bikepoint.sk

Report 2: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY 2015

vložené 05. 02. 2015 o 17:55

Tak ako každý rok, aj tento sa teším na zimný MTB maratón. Nielen preto že je jediný na západnom Slovensku, ale aj preto, že tu stretnem všetkých bike (ale už aj run) kámošov, taktiež rodinných príslušníkov z neďalekého Limbachu, ktorých som od konca minuloročnej sezóny nevidel.

Voľba je jasná „Zimná Stupava“. Aj keď sa na klasických (stále rovnakých MTB) zúčastňujem pomenej (vyhľadávam extrémy), zimnú Stupavu mám rád pretože to je vždy o niečom inom. Zažil som tu už blato až po uši, ďalší rok samý ľad, neskôr meter snehu a 5 hodín tlačenia biku. Tento rok to bude asi rýchle, keďže zima bola na sneh skúpa.

Partiu sme dali rýchlo dokopy - dvaja RUN-eri a dvaja bajkeri, čo bolo super. Skvelý nápad organizátora, že sa dalo bežať 29km (čo tí, ktorí to radi dlho veľmi ocenili). V nedeľu bol ešte beh na cca 10km, kto chcel dvoj kombináciu so sobotňajším MTB.

Prichádzame k registrácii, super stan, všetko ide ako švajčiarske hodinky, niet na čo frflať, i keď verím že kto chce niečo si nájde ...

O 10:00 vybehli bežci na dlhú trať. O 11:00 sme štartovali my MTB. Keďže viem ako na tom som, netlačil som sa dopredu aby som nebrzdil chrtov hore kopcom. Aj keď som to neskôr dosť ľutoval. Trasa klasická 20km viac menej hore a 10km dole kopcom. Krásne single, sneh len pre estetiku, všetko šlapateľné. Vcelku som sa tešil na zjazdy a singláče, ale tým že mnoho účastníkov trénuje asi len indoor, schádzali bajkov kôli koreňom a ja som musel čakať ako za komunistov na pomaranče pokiaľ sa trať uvoľní. Pri zjazde to bolo trošku lepšie a ja som si užil adrenalínu. Dobehol som zopár bežcov a čuduj sa svete aj niekoľko bajkerov a bajkeriek (tie som samozrejme počastoval Saganovským pľasnutím po zadnici :) ) samozrejme v zjazde keďže pomenej brzdím :) .

Cca po 2 hodinách som v cieli, kde ma čaká my best bikefirend a mecenáš mnohých MTB akcií na východe Riško, ako aj zopár kámošov s typickou poznámkou, že kde toľko som, oni sú už v cieli hodiny.

Umyjeme bajky a dávame do úschovne. Keďže som mal šoféra pivkujeme vo veľkom :). Prichádzajú výsledky vo veľa kategóriách. Až na stálice Juhasky či Jarda Buchtíka, mnohé prvenstvá chytili Rakúšania, medzi ženami šarmantná Rumunka.

Po vyhlásení výsledkov, ešte predtým mnohých súťaží moderovaných konečne inteligentným nikoho neurážajúcim moderátorom, nastala ako my hovoríme najdôležitejšia časť a to tombola. Jediný druh bajku ktorý ešte nemám a veľmi chcem FATBIKE bol prvou cenou. Šťastie sa ale na mňa neusmialo, ale čo už snáď nabudúce.

O rok samozrejme áno, ale nepredbiehajme. Stupava je aj v lete. Už sa teším.