Správy

Rišo Meleg ultramaratónec na pohľadanie
07. 03. 2012 Reportáže

Richard Meleg toto meno je známe najmä v ultramaratónskej cyklistickej obci. V roku 2011 okrem iných absolvoval jeden z najťažších ultramaratónov na starom kontinente DOS RAS Extreme v Slovinsku. Bikepoint.sk ho pre Vás vyspovedá od začiatku jeho kariéry až po dnešné dni a aj niečo čo chystá na najbližšie obdobie.   Základné informácie: Meno: Richard Meleg Vek: 40 Výška: 183 Váha: 82 Stav: zdravý Deti: Matej 18 / Natália 16 Klub: ultracycling NADress team Značka bicykla: Scott   Kedy si začal s cyklistikou a kto ťa k nej priviedol? Na bicykli ma naučila jazdiť moja mama. Oveľa vážnejšie som začal bicyklovať v 23.rokoch, kedy som dochádzal do práce, a začal som sa zúčastňovať malých pretekov v okolí rodného mesta Myjava. Niečo som dostal asi aj do vienka, pretože otec bol vášnivým cyklistom, ktorý dodnes podporuje cyklistiku organizáciou cyklo podujatí, či už v Bratislave, alebo napríklad pretekom Cena Bradla. Si univerzál alebo sa venuješ len ceste? Páči sa mi jazda v lese, alebo v prírode, je to určite zážitok, ale žiletky sú len žiletky. Venuješ sa alebo si sa venoval v minulosti aj iným športom ako je cyklistika? Asi tak 7 rokov som sa venoval fitness posilňovaniu, rekreačne, len tak pre seba, kde som si osvojil a upevnil správnu životosprávu, a inteligenciu pohybu, ktorá sa v cyklistike náramne hodí. Kde, kedy a akého ultramaratónu si sa zúčastnil ako prvého? Prvý, pre mňa vážny maratón bol Fatransko Strážovský 115km. Bolo to rýchle aj s defektom, a bol som rád, že som ho absolvoval v pohodičke. O rok to bola dlhšia 220km trasa na tomto maratóne, alebo aj Nitriansky maratón. Aj keď som sa vo výsledkovej listine pohyboval okolo 20.miesta, bol som štastný. Bolo to v teniskách, s jedlom v ľadvinke, skrátka pohoda a dobrý pocit. Nikdy som nebol registrovaný, takže to boli stále preteky s účasťou verejnosti. Pamätáš si na svoje začiatky a prvé umiestnenie, kde a kedy to bolo? Svoje prvé umiestnenia som začal zbierať na krátkej trati, časovke pri Myjave, 6km do mierneho stúpania. Na tejto trati som vyhral 3x a aj ďalšie umiestnenia na bedni. Neďaleko Myjavy je vrch Veľká Javorina, kde sa jazdí časovka do vrchu. Na tomto preteku mi stále chýba prvé miesto, ale zato druhý najlepší som bol 4x. Pri tomto súčte takzvaných úspechov by sa mohlo zdať, že som silový jazdec. Asi je to o hlave, lebo to čo robím v súčasnosti, je o niečom inom. V súčasnosti ti je bližšia cesta alebo horská cyklistika? Ak jazdíš aj horáky. Road Čo považuješ doteraz za svoj najväčší úspech? Určite prvé miesto na ultramaratóne RACE 1175km, kde sa mi podarilo vyhrať s prevahou nad súpermi, ktorý mi to rok dozadu natreli. Bolo to rýchle, a bez sekundy spánku. Skrátka časovka na 1175km. Čo alebo kto ťa motivuje stále k väčším výzvam? Sám seba viem motivovať najviac, ale teší ma, ak sa ľudia okolo mňa zaujímajú o to čo robím, a to ma hecuje ku kvalitným tréningom. Ktorý z ultramaratónov, ktorý si doteraz absolvoval sa ti najviac vryje do pamäti a prečo? Všetky ultramaratóny boli v niečom svojské, ale veľmi sa teším na tohtoročného Glocknermana 1100km, ktorý sa ide prevažne v alpách. Aký najdlhší ultramaratón si doteraz absolvoval? Paradoxne najdlhší ultramaraton v mojom živote bol ten prvý v roku 2009. Dĺžka 1220km a prvý štart na takomto podujatí, zanechalo po prejdení cieľom na mojej tvári také stopy únavy, že som sa na hoteli v zrkadle nespoznal. Teraz sa na tom usmievam, ale na tú noc asi nezabudnem. Skrátka telo absolvovalo iný level, a pozrel som sa do najhlbšieho dňa mojej duše. Aký je tvoj tréningový recept prežiť a úspešne dôjsť do cieľa, takýchto náročných akcii? Je dobré, že po predchádzajúcej otázke, prišla táto. Takýto pretek si zaslúži úplne iný prístup. Nejde to prejsť len tak na verím boha. Malo by to byť doladené s odborným poradcom, či už doktor, alebo fyzioterapeut, výživové doplnky, suplementy. Pri nedostatočnej príprave, jazdec hazarduje sám so sebou. Nie je sranda, ak od únavy zaspávate v sedle, a okolo lietajú autá. Ako sa pripravuješ na nedostatok spánku počas takýchto akcií? Robil som niekoľko rokov aj nočnú smenu, ale myslím, že zvyknúť sa na to nedá. Niekomu to vyhovuje, niekomu nie. Je to skôr otázka psychiky, a vôle, ako prežiť noc v pedáloch. Osobne si myslím, že problém nastáva v ranných a dopoludnajších hodinách. Vtedy už ostražitosť klesá, a pretekár skôr zaspí v sedle. Ak píšem, že zaspí, myslím to doslovne. Akú stravu preferuješ počas maratónov? Určite je to naučená strava, ktorú praktizujem pri tréningoch. V samotnom preteku jedávam to isté, žemličky z bieleho pečiva, buď sladké, alebo slané. Pri väčších pauzách počas preteku je to klasická domáca strava, ako ryžový nákyp, cestoviny, ..... Ako dlho ti trvala regenerácia po Slovinskom ultramaratóne? Prvotná regenerácia bola naplánovaná u mňa cca jeden mesiac. Pri opätovnom sa vrátení do tréningu, zrazu bolo niečo v neporiadku so spodnou časťou chrbta. MRI ukázala na väčší problém, ktorý sa musel riešiť. Regenerácia sa bohužiaľ predĺžila, a to znamenalo hlavne koniec sezóny, stop štartu na RAA okolo Rakúska. Chuť sadnúť si na bicykel bola veľká, ale prednosť dostalo zdravie. Máš aj nejaký príjemný zážitok z týchto dlhých a ťažkých cestných ultramaratónov? Zážitkov z takýchto dlhých pretekov je neúrekom. Napríklad v prvom ultra RACE 2009, keď som potreboval zachladiť koleno, a my sme nemali po ruke žiaden chladivý sprej, tak môj tím skočil do obchodu, kúpili mrazenú zeleninu, a ja som šlapal so zeleninou prilepenou páskou na kolenách. V roku 2010 na druhom štarte RACE sa podaril dobrý okamžik, a to keď sme prechádzali niekde pri Pezinku o 4 hodine ráno, za poriadneho lejaku cez kruhový objazd, a vodič auta čo prechádzal okolo nás, stiahol okienko, a kričal, ´tak toto je iný extrééém´. Rok 2011 a preteky okolo Slovinska, sme v hlbokej noci zastavili pri nejakom bare, kde sa ľudia výrazne bavili, a ja som tam vtrhol, v cyklistickom, s hygienickou kabelou v ruke, a že či môžem použiť WC?! Ďalšia vec, ktorá pretekára môže dostať nie je sranda, ale skôr prúúúúúúúúúúser, keď som sa dostal do halucinácie. Vedel som že je to blud, ale nevedel som sa z nej dostať. Skrátka halušky z únavy po 40.hodinách v pedáloch. Ako keď môj šofér videl na ceste medvede!!! Je známe, že na ultramaratóny, ktoré absolvuješ v posledných rokoch je potrebný kvalitný fundovaný ale hlavne oddaný tím. Môžeš prezradiť, kto ťa bude sprevádzať tento rok na akciách ktoré ťa čakajú? V prvom rade je to moc obetavý a spoľahlivý vedúci tímu Majko Taxi Smyčka, ktorý sa zúčastnil všetkých mojich ultrákov. Mali sme problémy s náhradným šoférom, a on to odjazdil sááááám, s manuálnou prevodovkou. Ľudia ktorí šoférujú takéto preteky, vedia o čom hovorím. Mimochodom tento človek robil doprovod aj Ivanovi Jakešovi na Dakare. Má funkciu šoféra, servisáka, navigátora, a natierača ´venčeka´!!!! Druhý osvedčený člen tímu je moja sestra, menom Lenka Sláviková. Je obetavá, vo všetkom pomôcť, a makať nonstop, bez reptania. Má na starosti jedlo, výživu, oblečenie, a zapisovanie potrebných informácií. Tretí člen je môj brat Vlastimil Meleg. Už raz bol na takomto preteku, takže vie do čoho ide. Bude platný ako šofér a navigátor. Štvrtý člen je nový člen, resp. členka. Je to kamarátka, a moc milý človek. Zuzka Miklášová, už teraz hltá všetky informácie, a nadväzuje kontakty s organizátormi preteku. Bude zdvojovať úlohu mojej sestry, a verím, že dopomôže výbornej atmosfére v tíme. Tvoj koníček“ nie je najlacnejší, a preto je na mieste aby si sa pochválil so sponzormi, ktorí ťa podporujú ? Som rád že môžem spomenúť toto meno, pretože je to anjel strážny, z pohľadu sponzorských aktivít pre viac športových klubov, alebo jednotlivcov. Peter Halabrín, ako spolumajiteľ firmy NADress, je mojim výhradným sponzorom, a tento človek bol na začiatku pri mojom prvom štarte, a veril mi. Snáď sa mi ešte podarí získať nejakého finančného anjela. Akú úlohu hrá tvoja rodina v podpore tvojho náročného športu? -moja sestra je asi naj fanda, a to svedčí o jej 2 násobnej účasti na ultrákoch -som už 5 rokov rozvedený, takže podpora manželky iba v rovine, ´držim ti palce!´ -dcéra Natália sa o mňa bojí, asi oprávnene, takže skôr by bola rada, aby som neštartoval. Ale inak fandí. -syn Matej sa zúčastnil minuloročného ultra v Slovinsku, a ako 17 ročný uvidel, aká strašná drina je to aj z pohľadu doprovodného tímu. Pomáhal pri vytváraní grafického stvárnenia môjho dresu, a komunikoval s organizátorom. -moja mama je z pohľadu psychickej pohody asi najväčší článok. Tiež sa o mňa bojí, ale vždy u nej nájdem dobroty v hrnci, a tá huspenina so zeleninou.....mňamka!!!! Neuvažoval si niekedy nad tým že ultramaratóny opustíš? Ultramaratóny robím preto, že ma to baví, a som v tom dobrý. Ukončiť účasti na ultra môže zdravotný problém, alebo nemožnosť štartovať pre nedostatok financií. Koľko je tvoja ročná dávka kilometrov vrátane trenažéru? Ak poviem, či napíšem, že minulý rok pred DOA RAS v Slovinsku som vonku najazdil cca 800km, a to z dôvodu vyvrtnutia členku v marci, tak asi málokto uverí v taký výsledok, aký sme dosiahli. Treba si však uvedomiť, že doma na trenažéri som najazdil niečo vyše 200hodín, čo môže v prepočte ukázať na 6000km. V tomto prípade som mal dobrý základ. Nie som hltač obrovských objemov vonku. Skôr sa sústredím na kvalitu, pred kvantitou. V prvej či druhej účasti na preteku RACE okolo strednej Európy, som mal na začiatku augusta na tachometri cca 8000km. No súperi mali o poznanie viac, a aj tak im to v roku 2010 nepomohlo. Trénujem pocitovo, ale aj poctivo. Čo si želáš dosiahnuť v tejto sezóne? Táto sezóna bude náročná z pohľadu výsledkov. Čaká ma DOS RAS v Slovinsku 1200km, a o necelý mesiac Glocknerman 1100km v Rakúsku. V týchto oboch pretekoch mám v pláne znepríjemniť život súperom o čosi vyššie ako doteraz. Určite nastúpim na štart s úmyslom pretekať a nie sa voziť. V preteku Glocknerman sa dostanem do hôr, kde som ešte nikdy nešlapal. Veď vystúpať na Hochtor Grossglockner a to hneď dva krát, hovorí samo za seba. Máš nejaký odkaz pre čitateľov bikepoint.sk? Všetkým čitateľom bikepoint.sk, či už aktívnym alebo pasívnym, prajem, aby sa im aj naďalej pri vyslovení slova cyklistika zúžili zreničky, postavili sa chlpy a v dobrom slova zmysle zvýšil adrenalín v krvi. Je to nádherný a ťažký šport, a treba si ho vážiť. Trénujte vedecky, ale aj s vlastnými pocitmi, jazdite rýchlo, ale aj bezpečne, tešte sa z tréningov, ale aj z toho, že ste!!! Ďakujem za rozhovor a želám ti veľa zdravia tisíce šťastných kilometrov . Autor: Luboš Dupkala

1.etapa TIRRENO - ADRIATICO
07. 03. 2012 Reportáže

Narozdiel od Paríž - Nice, v Taliansku bol prvý súťažný deň sprevádzaný slnečným počasím a na 22 družstiev čakala časovka na 16 900 metrov nenáročného charakteru. Úplne rovinatý profil a iba päť zložitejších zákrut nahrávali technicky lepšie vybaveným tímom a nedali sa očakávať veľké časové rozdiely. Z prvých šiestich tímov na štarte boli najrýchlejší borci z Garminu čo sa určite dalo čakať. Prokontinentálne celky Colnaga, Columbie aj Farnese Vini čosi stratili. Britský Sky aj bez najhviezdnejších časovkárov sa zaradil na priebežnú druhú priečku. Garmin zosadila z vedúcej pozície až partia RadioShacku vedená Fabianom Cancellarom iba o pár desatín sekundy časom 18:58. V týchto momentoch sa na trať vidala už druhá polovica tímov. Dych všetkým vyrazilo zoskupenie GreenEdge, ktoré sa do cieľa prirútilo v čase 18:41 čím o 17 sekúnd porazilo RadioShack s Garminom a vyzeralo to na jasné víťazstvo. Liquigas s Petrom Saganom mierne zaostal za očakávaniami, keď sa časom 19:36 zaradili až do druhej tretiny výsledkovej listiny pri strate 55 sekúnd na GreenEdge. To isté však platí aj pre Velitsov tím. Omega Pharma - Quick Step zajazdila až o 51 sekúnd horší čas než GreenEdge. Ukázala sa slabšia časovkárska potencia, keď nenastúpili Martin Velits ani Raboň a tiež to, že skvelí časovkári sú na Paríž - Nice. Taktiež sa možno ukázal vietor, ktorý tým posledným tímom jazdu sťažil. Dokumentovali to aj časy Rabobanku (19:38) a BMC (19:39).   Do modrého dresu lídra pretekov sa po dnešnom dni obliekol Matthew Goss, ktorý preťal cieľovú čiaru ako prvý a jeho kolegovia okupujú celú prvú päťku poradia. Ako sme už písali, dnes viaceré zoskupenia sklamali a ak by sme chceli polemizovať nad tým, ktorí cyklisti majú najlepšiu pozíciu v boji o celkové poradie, tak je to určite Chris Horner z RadioShacku a Roman Kreuziger z Astany. Medzi ďalšími favoritmi na celkové víťazstvo je to už tesné. Zatiaľ je na tom najhoršie vlaňajší víťaz Cadel Evans, ktorý však stráca iba málo, na Kreuzigera napríklad 28 sekúnd. Čerpané zo zdroja: http://cycling-info.sk

Jihlavská 24-ka spustila prihlasovanie
06. 03. 2012 MTB

Prvý pretek Jihlavská 24 MTB z DEMA Československého seriálu 24 hodin MTB spustila svoje prihlasovanie na http://www.jihlavska24mtb.cz/prihlasky.htm  Jihlavská 24-ka ktorá sa koná v termíne 19.-20.05.2012 je prvým ultramaratónom tejto DEMA Československej série 24 hodín MTB. Po tomto úvodnom podujatí sa pretekári následne presunú do Liberca (CZ) 9.-10.06.2012, Bystřičky (CZ) 23.-24.6.2012 a Poluvsia pri Rajeckých Tepliciach (SK) 7.-8.7.2012, kde bude záverečný pretek série Bikepoint.sk CYKLOPOZITIVNYCH 24 hodín MTB na ktorom sa rozhodne o celkových víťazov tejto medzinárodnej série. Autor: Iveta Klinčáková

Tirreno-Adriatico od zajtra aj s P.Saganom
06. 03. 2012 Reportáže

Bratislava (kor) - Už v stredu 7. marca odštartujú v talianskom San Vincenzo prestížne sedemetapové preteky Tirreno-Adriatico, na ktorých prvenstvo obhajuje Austrálčan Cadel Evans, majster sveta z roku 2009. Na štarte sa predstaví 22 tímov a v pelotóne nebude chýbať ani slovenský úspešný jazdec z nedávnych pretekov Okolo Ománu Peter Sagan. Z dejiska úvodnej etapy San Vincenzo, kde pretekárov čaká už v stredu časovka družstiev (San Vincenzo - Donoratico: 16,9 km), nám povedal svoje prvé dojmy pred blížiacim sa podujatím. Preteky Tirreno-Adriatico sú pre žilinského odchovanca premiérou... Čo očakáva slovenský cyklista od tohto prestížneho podujatia? ,,Musím povedať, že týmito pretekmi sa prakticky začína cyklistikcá sezóna, takže z tohto hľadiska sú dosť dôležité. Sú na úrovni Paríž-Nice, kde som štartoval vlani, ale pre náš tím Liquigas-Cannondale sú možno aj dôležitejšie. Nepoznám tieto preteky. Sám som zvedavý, ako sa mi bude dariť, ale rozhodne sa vynasnažím zajazdiť čo najlepšie. Uričte nie na celkový výsledok, ale opäť sa pokúsim uspieť v jednotlivých etapách," skonštatoval Peter Sagan, ktorý nebude na podujatí jediným Slovákom, pretože v tíme Omega Pharma-Quick Step sa predstaví aj celkový víťaz z Ománu Peter Velits, kým brat Martin je zranený. O tom, že preteky Tirreno-Adriatico patria k populárnemu podujatiu a prestížnemu, svedčí skutočnosť, že na štarte by sa mala predstaviť plejáda skvelých cyklistov akú sú Cavendish, Evans, Gilbert, Velits, Scarponi, Petacchi, Pozzato, Greipel, Farrar, Rodriguez, Kreuziger, ale aj jazdci tímu Liquigas-Cannondale Nibali, Sagan, Oss a ďalší.,,Presne tak, je tu množstvo špičkových jazdcov, čo svedčí o sile a kvalite podujatia. Osobne sa cítim dobre, po predchádajúcom páde na pretekoch Strade Bianche som ešte trochu odretý na lakti, ale inak je to pohodička. Spoločne s Nibalim i Ossom sa nám podarilo dobre zajazdiť na viacerých pretekoch, tak som zvedavý, čo predviedeme a dokážeme teraz na Adriaticu," dodal 22-ročný Peter Sagan, ktorý sa potom 17. marca zúčastní pretekov Miláno - San Remo. Informoval manažér Jozef Korbel Zdroj: www.saganpeter.com

FATRAN s ocenením
25. 02. 2012 Reportáže

LAPIERRE FATRANSKÝ MTB MARATÓN 2011 sa dočkal príjemného ocenenia za svoju minuloročnú akciu, keď na vyhlásení najlepšieho športovca mesta Žilina mu bola udelená hlavná cena v kategórii podujatie. Cyklopozitívcom prajeme veľa ďalších úspešných podujatí. bikepoint.sk

Filip Polc vo Valparaiso druhý
22. 02. 2012 Reportáže

Na závode Cerro Abajo Urban Downhill Racce vo Valparaiso obsadil Filip Polc druhé miesto. Poradie: 1. Mauricio Acuna 2:38:35 2. Filip Polc 2:39:06 3. Cedric Gracia 2:40:74

Peter Velits pokoril Omán!
19. 02. 2012 Reportáže

Peter Velits sa stal prvý krát v cyklo kariére celkovým víťazom pretekov. Pred druhým Vincenzom Nibalin zvíťazil o "jedinú" sekundu. Úspech Slovákov umocnil víťazstvom v bodovacích pretekoch Peter Sagan.   Poradie v 6. etape: 1. Marcel Kittel (Nem./Project 1t4i) 3:11:04 h 2. Peter Sagan (SR/Liquigas-Cannondale) 3. Tyler Farrar (USA/Garmin-Barracuda) 25. Peter Velits všetci rovnaký čas   Konečné poradie: 1. Peter Velits 21:32:02 h 2. Vincenzo Nibali (Tal./Liquigas-Cannondale) +1 s 3. Tony Gallopin (Fr./Radioshack) +17,... 36. SAGAN +5:54   Bodovacia súťaž o zelený dres: 1. SAGAN 53 b 2. Andre Greipel (Nem./Lotto-Belisol) 43 b 3. Marcel Kittel (Nem./Project 1T4I) 37 b      

Peter Velits novým lídrom okolo Ománu.
18. 02. 2012 Reportáže

Víťazom dnešnej 158 kilometrov dlhej etapy Okolo Ománu sa stal Vicenzo Nibali Liquigas. Avšak na pozíciu lídra tohto podujatia sa dostal slovenský jazdec Peter Velits, ktorý je práve pred víťazom dnešnej etapy Nibalim o jedinú sekundu. V dnešnom preteku Nibali zvíťazil o 10 sekúnd pred Petrom Velitsom a tretí skončil francúz Sandy Casar o odstupom 25 sekúnd na víťaza etapy. Peter Sagan do včerajšieho dňa druhý v celkovom poradí sa prepadol až na 37. miesto, pričom dnes skončil 59 so stratou 6 minút na svojho tímového kolegu Nibaliho.   Poradie v 5. etape: 1. Vincenzo Nibali (Tal.) Liquigas-Cannondale 4:43:47 h 2. Peter Velits (SR) Omega Pharma-Quick Step +10 s 3. Sandy Casar (Fr.) FDJ-Big Mat +25   Celkové poradie po 5. etape:  1. Peter Velits (SR) Omega Pharma-Quick Step 18:20:58 h 2. Vincenzo Nibali (Tal.) Liquigas-Cannondale +1 s 3. Tony Gallopin (Fr.) Radioshack-Nissan +17 37. Peter Sagan (SR) Liquigas-Cannondale +6:02 min    

2.miesto Petra Sagana v 4. etape v Ománe
17. 02. 2012 Reportáže

V dnešnej 4. etape dlhej 143 km výborným výkonom na seba upútal pozornosť odborníkov Peter Sagan a v cieli finišoval na skvelej druhej priečke. V záverečnom špurte bol rýchlejší len Nemec Greipel. Tretí došpurtoval Francúz Gallopin. Výsledky 4. etapa 143 km):   1. André Greipel (Nem.) Lotto Belisol 3:37:02 h 2. PETER SAGAN (SR) Liquigas-Cannondale 3. Tony Gallopin (Fr.) RadioShack-Nissan,    Celkové poradie po 4. etape:  1. André Greipel (Nem.) Lotto Belisol 13:36:33 2. PETER SAGAN (SR) Liquigas-Cannondale +6 3. Nacer Bouhanni (Fr.) FDJ-Big Mat +18

Peter Sagan opäť 5. priečka
16. 02. 2012 Reportáže

Dnes v tretej etape sa opäť Peter Sagan umiestnil podobne ako v prvej etape na piatom mieste. V celkovom poradí stratil červený dres, pričom zaostáva za Nemcom Graipelom len o 2 sekundy. Výsledky 3. etapy(145 km):  1. Marcel Kittel (Nem./Project 1t4i) 3:23:00 h 2. Andre Greipel (Nem./Lotto Belisol) 3. Nacer Bouhanni (Fr./FDJ-Big Mat) 4. Tyler Farrar (USA/Garmin-Barracuda) 5. PETER SAGAN (SR/Liquigas-Cannondale) 6. Tom Boonen (Bel./Omega Pharma-Quickstep), Všetci v rovnakom čase Priebežné poradie po 3. etape:  1. Greipel 9:59:41 h 2. SAGAN +2 s 3. Bouhanni +8

Saganové prvé víťazstvo v roku 2012
15. 02. 2012 Reportáže

PETER SAGAN ZAJTRA V ČERVENOM DRESE PRE NAJLEPŠIEHO OKOLO OMÁNU!!!Víťazom druhej etapy cyklistických pretekov Okolo Ománu sa stal slovenský pretekár vo farbách tímu Liquigas-Cannondale Peter Sagan. Etapu z mesta Sur do Wadi Dayqah Dam dlhú 141 kilometrov zvládol vrátane špurtu v závere najlepšie a pripísal si prvý víťazný vavrín v tejto sezóne.   http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5hzHTa6yt2U

Konečné poradie okolo Kataru
10. 02. 2012 Reportáže

1.BOONEN T. OPQ 15h 42' 14" 2.FARRAR T. GRM 00' 28" 3.FLECHA GIANNONI J. SKY 00' 33" 4.STEEGMANS G. OPQ 00' 34" 5.VEELERS T. PRO 01' 00" 6.CAVENDISH M. SKY 01' 05" 7.CANCELLARA F. RNT 01' 06" 8.NAVARDAUSKAS R. GRM 01' 09" 9.KRUOPIS A. GEC 01' 10" 10.BLYTHE A. BMC 01' 14 39. Peter SAGAN (SR) Liquigas-Cannondale +3:41  

Dnes Peter Sagan okolo Kataru 73.
07. 02. 2012 Reportáže

Dnes Peter Sagan na 73. mieste a celkovo klesol na 43. miesto.  

FATRAN sa sťahuje do Rajeckých Teplíc
10. 01. 2012 Reportáže

Fatranský MTB maratón  sa po niekoľkých rokoch sťahuje do Rajeckých Teplíc. Celé zázemie bude na kúpalisku Laura. Štart prebehne z námestia pred Mestským úradom. Fatran bude v roku 2012 zároveň aj majstrovstvami Slovenska v MTB XCM na najdlhšej trati. Všetky informácie sa dozviete na stránke organizátora www.cyklopozitiv.sk Cyklopozitiváci sa tešia na Vašu účasť

prvá | predošlá 125|126|127|128 ďalšia | posledná